Tuesday, September 01, 2009

Salam Terakhir Dari Pihak Suk

Bismillah.

Assalamualaikum w.b.t dan Selamat Sejahtera,

Tanpa disedari waktu memang pantas mendahului kita semua…

Dalam jangka masa ini, Saudari Suriani diamanahkan dengan tanggungjawab sebagai Naib Presiden 3, PMUKM. Sepanjang tempoh perkhidmatan beliau,adakalanya beliau disokong dan adakala sebaliknya. Namun, itulah norma realiti kehidupan yang harus dihadapi oleh Naib Presiden 3 kita.

Pada awal pembabitan beliau dalam gelanggang politik kampus, pernah pihak SUK mengingatkan ; Menjadi seorang pemimpin bererti kena banyak berkorban. Berkorban masa tidur, makan, masa, wang ringgit, ketenangan dan kegembiraan. Namun bagi Saudari Suriani, ini adalah satu peluang untuk beliau menyumbang sesuatu kepada komuniti mahasiswa/i . Memegang tanggunjawab yang mahasiswa dan pihak universiti amanahkan bukan sesuatu yang mudah. Namun, semuanya terletak di bahu individu itu sendiri.

Tugas beliau dibantu oleh kami, pihak SUK yang sentiasa membantu mencambahkan idea dan memberikan sokongan 100% dalam apa jua projek yang beliau jalankan. Perkembangan dan aktiviti Naib Presiden 3 kita, boleh diikuti melalui laman blog SUK ini. Kami berharap segala tulisan dan tinta daripada SUK Suriani berinformasi untuk dijadikan panduan kepada semua pihak. Jutaan kemaafan dipohon sekiranya ada mengguris hati sesiapa. Kini, telah tiba masanya untuk Saudari Suriani mengundurkan diri daripada UKM, khususnya PMUKM. Sesungguhnya masa yang diperuntukkan kepada beliau sebagai MPP sangat singkat dan masih terlalu banyak lagi perkara yang tidak dapat beliau lakukan. Beliau telahpun berjaya menggenggam segulung ijazah pada 18 Ogos yang lepas, dan sekiranya diizinkan Tuhan, beliau bakal menyambung Ijazah sarjana di Universiti Malaya. Insyaalah.

Sempena hari-hari terakhir beliau di UKM, pejabat SUK mengalukan-alukan sebarang nasihat, komen dan teguran untuk Saudari Suriani di laman blog SUK ini. Hal ini kerana, selepas 5 September, blog ini akan di ’private’kan.

Terima kasih untuk segalanya…

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.